Τρίτη 26 Οκτωβρίου 2010

Δεν αποκλείονται πρόωρες εκλογές!!!

«Είμαι αποφασισμένος για την αλλαγή, για τη σύγκρουση.
 Δεν αρκεί όμως η δική μου απόφαση. Ζητώ αυτή την απόφαση και από τον 
ελληνικό λαό», είπε ο Γ.Παπανδρέου
«Είμαι αποφασισμένος για την αλλαγή, για τη σύγκρουση. Δεν αρκεί όμως η δική μου απόφαση. Ζητώ αυτή την απόφαση και από τον ελληνικό λαό» 
«ότι είμαστε αποφασισμένοι να αλλάξουμε τα κακώς κείμενα», 
«αυτή η τιτάνια προσπάθεια δεν θα μείνει στη μέση» 
«Αντί ψήφο διαμαρτυρίας, ζητώ ψήφο ελπίδας και αλλαγής» 
«Αν βαρύνει η κατάσταση για τη δυνατότητα της κυβέρνησης να κάνει αλλαγές, τότε θα πρέπει να υπάρξει απόφαση του ελληνικού λαού».

«Ο συναγερμός δεν έχει λήξει. Κρούω τον κώδωνα του κινδύνου» 
Αντί ψήφο διαμαρτυρίας, ζητώ ψήφο ελπίδας και αλλαγής
«Δεν ζητώ επαίνους. Δεν με ενδιαφέρει η καρέκλα. Με ενδιαφέρει να πάει ο τόπος μπροστά. Αυτό είναι το στοίχημα. Είμαι αποφασισμένος για την αλλαγή, για τη σύγκρουση. Δεν αρκεί όμως η δική μου απόφαση. Ζητώ αυτή την απόφαση και από τον ελληνικό λαό»
«Αντί ψήφο διαμαρτυρίας, ζητώ ψήφο ελπίδας και αλλαγής»

«Δεν θέλω εκλογές, αλλά...»
«Δεν έχω λόγο και πρόθεση να πάω σε εθνικές εκλογές», υπογράμμισε ο πρωθυπουργός σε ερώτηση για το αν σκοπεύει να προχωρήσει σε πρόωρες εκλογές αλλά προσέθεσε ότι «αν βαρύνει η κατάσταση για τη δυνατότητα της κυβέρνησης να κάνει αλλαγές, τότε θα πρέπει να υπάρξει η απόφαση του ελληνικού λαού».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου